رزومه مطهره برناس

  • کارشناسی روانشناسی بالینی از دانشگاه الزهرا(س) تهران
  • کارشناسی ارشد روانشناسی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران
  • دانش آموخته حوزه علوم اسلامی الزهرا (س)

🍃 سوابق علمی:
✔ رتبه 17 کنکور کارشناسی ارشد
✔ عضو بنیاد ملی نخبگان
✔عضو استعدادهای درخشان
✔ برگزیده المپیاد علمی
✔ پذیرفته شده در ازمون استخدامی آموزش و پرورش

🍃 لیست مدارک علمی:
✔گواهی انگلیسی سطح ۱ تئوری انتخاب و واقعیت درمانی از موسسه بین المللی ویلیام گلسر
✔ گواهی تکمیل تحصیلات در حوزه علوم اسلامی الزهرا (س)
✔ گواهی طرح مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم به کودکان با شیوه نوین

✔ گواهی های رسمی زیر از انجمن روانشناسی تربیتی ایران:
– ‏واقعیت درمانگر کودک و نوجوان
– ‏تربیت روان شناس مدرسه مبتنی بر تئوری انتخاب
– ‏ مهارت ها و اصول روان درمانگری

✔ گواهی های زیر از دانشگاه گیلان:
– تربیت مربی پیش از ازدواج
– تاب آوری تحصیلی
– تکنیک های ذهن آگاهی
– خودکشی، رفتارهای خود آسیب رسان، مداخله در خودکشی و حمایت طلبی
– مدیریت اضطراب امتحان
– دوران پس از عقد و سال های اول زندگی مشترک
-رفتارهای خود آسیب رسان، شکست عاطفی، تکنیک های افزایش تاب آوری و تنظیم هیجانی

✔ سایر گواهی ها از مراکز معتبر:
– دوره جامع تربیت درمانگر مشکلات ویژه یادگیری (SLD)
– دوره سوپرویژن درمانگر مشکلات ویژه یادگیری (SLD)
– تربیت درمان
– مفاهیم تئوریک درباره افراد ترنس جندر
– آموزش والدگری؛ ضرورت دنیای امروز

🍃 سوابق کاری:
✔ مشاور رسمی اموزش و پرورش
✔ مشاور مرکز مشاوره تلفنی دانشگاه علامه طباطبایی تهران
✔ مدرس مدارس متوسطه اول و دوم
✔ سابقه فعالیت در حوزه اختلال یادگیری در مرکز یاور رشد
✔ مدیر مسئول نشریه دنیای روان شناسی از سال 94 تا 96

🍃 حیطه تخصصی جهت مشاوره و رواندرمانی:
✔مشاوره فردی، تحصیلی، هدف گذاری و رشد فردی
✔درمان فردی و گروه درمانی اختلالات روانی: افسردگی، اضطراب، وسواس و…
✔شخصیت شناسی و استعداد شناسی برای انتخاب مسیر رشته تحصیلی، مسیر شغلی و…
✔مشاوره والدگری و شناخت شخصیت والدین و کودک و حل مشکلات مربوط به کودک

🍃 لیست کارگاه هایی که تاکنون برگزار کرده است:
✔ دنیاتو دوباره بساز (هدف گذاری، پیداکردن ایکیگای و برنامه ریزی اصولی)
✔ چگونه خشم را انتخاب نکنیم؟ ( آموزش مهارت مدیریت خشم)
✔تربیت جنسی
✔والدین و صمیمیت زندگی
✔برنامه ریزی و روش مطالعه تحصیلی طبق شخصیت شناسی اصولی